Váš nákupní košík je prázdný

Postup při reklamaci a vrácení zboží

Postup při reklamaci zboží

Nejdříve nám reklamaci sdělte telefonicky na +420 603 821 268 (+420 546 223 099) nebo emailem na info@gastroform.cz.

Reklamované zboží nám můžete doručit osobně nebo poslat přepravní společností na adresu:

GASTROFORM, s.r.o.
Ondrova 9
63500 Brno

Ke zboží přibalte kopii daňového dokladu a průvodní dopis s důvodem reklamace a popisem závady.

Důležité! Jak zabalit zboží?

Pokud výrobek posíláte přepravní společností, je nutné jej pečlivě zabalit.

  • Zboží zabalte do dvou kartonů - 2 krabice nebo 1 krabice a karton po stranách.
  • Zařízení opatřete bublinkovou fólií nebo jiným polstrováním. Výrobek se nesmí v krabici volně pohybovat. Zvláštní pozornost je potřeba věnovat různým úchytům, ovládání či jiným vystouplým částem zařízení, které mohou při manipulaci během přepravy prorazit karton.
  • Všechny spojované díly krabice je nutné oblepit páskou tak, aby se krabice během přepravy nerozpadla.
  • Odstraňte z krabice všechny staré přepravní štítky, aby nedošlo k doručení na špatnou adresu.

V případě nejasností kontaktujte naši telefonickou podporu.

 

 

 

  • Nerezový nábytek - Prohlédněte si naši nabídku nerezového nábytku pro grastronomii. Špičková kvalita, zakázková výroba podle přání zákazníka - - nerezové stoly, mycí dřezy, nerezové regály
  • Jídlonosiče - Kompletní nabídka jídlonosičů pro domovy pro seniory a pečovatelské služby. Profesionální termo jídlonosiče pro přenášení jídla.