Grafická verze

Postup při reklamaci a vrácení zboží

Postup při reklamaci zboží

Nejdříve nám reklamaci sdělte telefonicky na +420 603 821 268 (+420 546 223 099) nebo emailem na info@gastroform.cz.

Reklamované zboží nám můžete doručit osobně nebo poslat přepravní společností na adresu:

GASTROFORM, s.r.o.
Ondrova 9
63500 Brno

Ke zboží přibalte kopii daňového dokladu a průvodní dopis s důvodem reklamace a popisem závady.

Důležité! Jak zabalit zboží?

Pokud výrobek posíláte přepravní společností, je nutné jej pečlivě zabalit.

  • Zboží zabalte do dvou kartonů - 2 krabice nebo 1 krabice a karton po stranách.
  • Zařízení opatřete bublinkovou fólií nebo jiným polstrováním. Výrobek se nesmí v krabici volně pohybovat. Zvláštní pozornost je potřeba věnovat různým úchytům, ovládání či jiným vystouplým částem zařízení, které mohou při manipulaci během přepravy prorazit karton.
  • Všechny spojované díly krabice je nutné oblepit páskou tak, aby se krabice během přepravy nerozpadla.
  • Odstraňte z krabice všechny staré přepravní štítky, aby nedošlo k doručení na špatnou adresu.

V případě nejasností kontaktujte naši telefonickou podporu.

p7050301.jpg

 

 

Gastro technika, projekce gastro provozů, nerezový nábytek
  • Nářezové stroje - Dodáváme profesionální nářezové stroje. Nejprodávanější nářezové stroje s průměrem řezného kotouče 220, 250, 275 a 300 mm skladem.
  • Gastro - Prodej a servis profesionálního gastro zařízení pro velkokuchyně